fredag 13. juli 2012

Shape Up

Jeg er ikke noe flink på å holde styr på hva jeg spiser og får i meg av mat og næring. Derfor skal jeg nå prøve ut appen Shape Up hvor jeg fører inn hva jeg spiser og den regner ut etter vekt , høyde og aktivitets nivå hvor mye kcal du bør spise for å opprettholde et underskudd dersom vektnedgang er målet. Og det er det jo- alltid ;-)

Jeg var også på en power-walk idag, og la bak meg en halv mil! Herlig! Skal prøve å få inn 2 mil i uken, samtidig som jeg må få inn noen styrke rutiner igjen. :-)

Ble skikkelig sugen på en halv snickers jeg har liggende i skapet nå isted, men var flink og laget meg en speltlompe med brunost istedet. :-) Det hjalp!! Nå skal jeg snart finne sengen å kose meg med en film igjen ikveld, før det er natt og en ny dag på Majas imorgen :-) Også skal jeg på besøk til kjæresten også som jobber på Superspeed 1 <3


<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar