søndag 15. juli 2012

Mandag og hvite ark

Hei hei!

Ikveld har jeg koset meg i under dyna med film, før jeg fikk for meg å lage en "matplan" og trenings plan. Har jeg ikke noe konkret å følge detter jeg av lasset allerede imorgen. Så langt har det funket å bare kvitte seg med de usunne ferievanene, de er ikke helt vekke enda. Men iløpet av uken er de nok borte tenker jeg.

Nå har jeg tenkt å prøve å følge retningslinjene til Biorytme dietten, og se om det er noe som kan fungere på meg. Prinsippet er å få i seg det meste av karbs på ettermiddag og kveld, men til gjengjeld spare fettet til morning og ettermiddag.  Så det skal bli spennende å se! 

I tillegg skal jeg følge "Fettforbrenning gjort eneklt" av Silje Mariela på Booty Building, så får vi se om det har noe for seg. :-) 

Så med dette starter dagen i morgen med en runde cardio, før jeg senere skal komme meg ned på Elixia. 


2 kommentarer:

  1. Lykke til :) Greie alt man vil, om man bare vil nok! Starte me shape up imårra i :))

    SvarSlett
  2. Ja, det må du prøve. Greit for å bli mer bevisst på ka man putta i munnen, samtidig blir det kanskje ikke fullt så artig å trykke i c dritt når man ser det på den måten at det man får i c e en bra kombinasjon av karbs,prot og fett. :-)

    SvarSlett