tirsdag 8. mai 2012

Pakke(r) i posten!

Samboeren har notert seg mine hyppige besøk innom Meny og at jeg alltid kommer hjem med en pakke eller to. Det er jo ikke alltid, bare når han ser det selvfølgelig ;-) Men uansett, jeg tenkte å teste produktene til Easy Living, og kjøpte en prøve pakke for bare 99 kr. Nå har jeg bare testet pannekakene. De kommer i pulver form, man blander de i en shaker med litt melk, tømmer de i en stekepanne og vips så har man to pannekaker på 1-2-3! Likte hurtigheten, dette kan man kalle "fastfood" og den smakte faktisk godt! Så det spørs om jeg ikke kan ha en slik boks liggende som "nødmat" når mat må skje hurtig! Gleder meg til å teste de andre prooduktene også!

Bildet lånt hos fitnessnora.blogg.no.
 Disse er jo alle tiders å ta med rundt om når man ikke har tid eller mulighet til å få laget seg noe selv. Jeg kommer til å ta med noen av disse på ferie. I Italia er ikke frokost noe stor greie, der drikker de en espresso/kaffe og spiser en brioche eller croissant, da helst med sjokolade eller vanilje fyll. KJEMPEGODE og kjempe usunne. Så for å ikke veie 80 kg når jeg kommer tilbake etter 12 dager med is-spising fra morgen til kveld bør jeg ha et litt "lettere" alternativ å ha i meg før jeg skal ut i gatene å stå imot all verden av fristelser!

Jobber en del denne uka, og jeg gleder meg. Trives utrolig godt. Men kjenner nakken er litt stiv og spent. Må få meg en real massasje tenker jeg!

Når jeg først prøver være fin-ser jeg slik ut.


Har du prøvd noen av Easy Living produktene? Isåfall hvem, og hva syntes du?

-Anita-



2 kommentarer:

  1. I har prøvd dem. Synes pannakaka va kjempe god, kan ha ei pakke liggendes av den. Med jordbærshaken synes i va ekkel på smak, kanskje du e mindre kresen :-) Å den jordbærbaren va ikke slik i trudde:p T no va d kun pannekaken i likte :)

    SvarSlett
  2. Har ikke prøvd det andre enda, men vi får sjå da :-)

    SvarSlett