torsdag 10. mai 2012

Milepæl

Da måtte jeg bite i det sure eplet og så ikke annet alternativ en å melde meg inn hos Elixia, jaaaa je vet jeg sa jeg ikke liker Elixia. Men på grunn av jobben min fikk jeg en månedspris jeg ikke kan si nei til. 
Pluss at jeg fikk kilorabatt og gavekort på 300 kr om jeg meldte meg inn før den 14.mai! Hurra for det! :-)

Så i går ble det trening!

Jeg sykler til og fra byen, noe som er total begge veier en 30 minutt sykkeltur. Deretter ble det 36 minutter med 4x4 intervall trening, før jeg prøvde meg på noen knebøy, beinpress, mage og bryst/skuldre. Jeg får etterhvert veiledning av en PT, da skal jeg virkelig bruke de for alt de er verdt, jeg er uredd og skal få maksimalt ut av mitt nye forhold med Elixia! :-D

<3 

Idag har jeg ligget horisontalt hele dagen. Hadde ei venninne på overnatting i går, og vi fant ut at vi ikke har sett hverandre på tre år, og det ble en utfordring å rekke tre år med oppdatering på 7 timer. Det ble vin, det ble skravling, det ble seeeent. Men hyggelig var det!!

-Anita-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar