søndag 6. mai 2012

5 kg på 6 uker!

Nå er det litt over 6 uker før jeg og samboeren skal ligge som to slakt på Italias langstrakte kyst og sole oss. Jeg er i skrivende øyeblikk 5 kilo for slapp og mangler ca 10 timer solarium for å ikke være blåhvit. 

Nå tar jeg disse 6 ukene som tidenes utfordring, og skal kjøre på med en "ekstrem" diett, som de kaller det. For meg er det helt greit, spiser sunnt fra før av, så å kutte ut de største karbohydrat kildene blir ikke noe problem. Med moderat trening i tillegg skal dette gi forbrenningen en kick start, og 5 kg på 6 uker skal visst ikke være noe problem. Så får vi se da! 

MOTIVASJON

 -Anita-

3 kommentarer:

  1. Anbefaler virkelig å teste ut 30 days shred :) Det skal være en fantastisk måte å få strammet inn det lille ekstra! Har begynt med den selv, og er superstøl allerede etter første trening! :) 20 min i 30 dager er det eneste :)

    SvarSlett
  2. Skal se på det! Skal gå på en lavkarbo diett, så noe hard trening kan jeg ikke begi meg ut på, men jeg skal absolutt sjekke det ut :-)

    SvarSlett
  3. Ikke hardtrening det men akkurat passe :) Anbefales på det sterkeste!

    SvarSlett