torsdag 12. juli 2012

Big bed- empty space


Sengen virker unødvendig stor når jeg endelig legger meg om kvelden, jeg drar ut kveldstimene. Unngår å møte den tomme sengen alene- ellers er det veldig koslig å legge seg. Ikke like koslig når minsin er på jobb. 

Men nå har jeg funnet motivasjonen igjen, både til å bruke tiden jeg har alene på noe mer fornuftig enn å sitte å sture over at jeg er "danskeferjeenke" 2 uker i måneden. Nå har gnisten til å i det hele tatt lage meg middag igjen gnistret opp, og nå har jeg lastet ned filmer, og skal straks klargjøre meg for natten, tusle meg i seng og pakke den stoooore dyna rundt meg, se film og spise melon <3 

Imorgen har jeg fri fra jobb og SKAL på trening! Gleeeeder meg!! :-D

Nå skal jeg se siste Twilight filmen, har ikke sett den enda!!! Perfekt for ensom jentekveld <3
Roma <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar