mandag 16. juli 2012

Fin fri mandag!

Nå begynner fri mandagen å nærme seg slutten, og idag var en god start på en hektisk uke!! :-D

Morgencardio- CHECK
Styrketrening- CHECK
Spist riktig- CHECK
Glede seg til imorgen- CHECK

Imorgen kommer mannen hjem <3

Min utfordring blir resten av uken, jeg jobber jo som regel 10-18 og når kjæresten er hjemme blir det veldig lite tid sammen om jeg i tilegg skal dra på trening etter jobb, derfor må jeg prøve å komme meg opp før jobb. Tungt, men ikke umulig!!!

Imorgen skal jeg følge protokoll 1.0 i fat attack av Silje Mariela og da må jeg opp og ut. Satser på å få tatt litt intervaller på en fotballbane her borti gata før det blir en 30 minutter med cardio. 

Men jeg overveier å bytte litt på dagene slik at det blir styrke imorgen og protokoll 1.0 på onsdag, for da kan jeg og samboeren ut å løpe sammen. Det liker vi :-D

Så det er store muligheter for at jeg stikker ned på Elixia i morgen før jobb :-D

DRØMMESEGVEKK!!!   


 Nå skal jeg rydde og gjøre litt i stand til mannen kommer hjem, lage meg en smoothie og prøve få litt søvn før morgendagen!

-Anita-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar